جشنواره فیلم بانکوک
جشنواره فیلم بانکوک

جشنواره فیلم بانکوک

Bangkok Film Festival

 

در بانکوک هر سال جشنواره فیلم در ماه های اکتبر و نوامبر برگزار می شود. که یکی از دیدنی های جذاب بانکوک به شمار می رود که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند . این جشنواره، یک جشنواره بین المللی به شمار می رود. در این جشنواره انواع فیلم ها از کشورهای مختلف  همچنین فیلم هایی از کشو خودمان نیز  به نمایش در می ایند و با هم رقابت می کنند. و فیلم های انتخاب شده از طرف داوران جایزه می گیرند . همانند تمام جشنواره های بزرگ و بین المللی شرکت در این جشنواره و دیدن فیلم های ان بسیار لذت بخش است. درسال 2004 برای نخستین بار جایزه لوتوس برای تقدیر از مشاغل مرتبط با صنعت سینما، به همگان معرفی شد. فیلم مستندی از جکی چان نیز در این جشنواره به نمایش درآمد. در تور تایلند ما شرکت کنید و از دیدن فیلم های این جشنواره را از دست ندهید.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

جشنواره فیلم جهانی از سال 2003 میلادی هر ساله در ماه اکتبر در تایلند برگزار می شود. مدیر این جشنواره آقای کرینگساک ویکتور سیلاکونگ می باشد. نخستین جشنواره بعد از اینکه اداره گردشگری تایلند عهده دار مسئولیت آن گردید در سال 2003 میلادی برگزار شد. در آن سال، برگزاری جشنواره در طی روزهای 17 تا 26 اکتبر انجام شد. 80 فیلم بین المللی از بزرگان سینما و نیز استعدادهای جوان این صنعت در این جشنواره به نمایش درآمدند. همچنین 10 فیلم نیز از سینمای هندوستان در جشنواره فیلم جهانی بانکوک نمایش داده شدند. جایزه بهترین فیلم در این رویداد به فیلمی با نام استخر شنا از کشور فرانسه اهدا شد.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 

 همچنین بخش هایی از جشنواره سال 2004 بانکوک به گردهمایی ها و فعالیت های دیگری نیز اختصاص داده شد. هدف از برگزاری این گردهمایی ها، تهیه دستورالعمل هایی برای تهیه کنندگان فیلم ها بود تا بتوانند از کمک سرمایه گذاری های بین المللی برای فیلم های خود استفاده کنند. یک کارگاه درجه بندی و امتیاز دهی به فیلم ها نیز در این جشنواره برگزار شد. این کارگاه به شرکت کنندگان کمک کرد تا فیلم های به نمایش درآمده از آنها در جشنواره را طبقه بندی کنند.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیدنی های بانکوک , دیدنی های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی